Opis
Tak długo, jak każdy etap wdrożenia musi być dokładny i jednoznaczny, system zarządzania kliniką zapewnia pewną automatyzację wielu istotnych codziennych procesów. Oprogramowanie systemu szpitalnego obejmuje usługi, które ujednolicają i upraszczają pracę personelu medycznego oraz ich interakcje z pacjentami. Zawsze istnieje szeroki wybór funkcji, które można włączyć do systemu. Co więcej, co najważniejsze, są tworzone w celu usprawnienia różnych procedur, które odpowiadają potrzebom wszystkich użytkowników.
Lista funkcji systemu zarządzania szpitalem koncentruje się na zapewnieniu płynnej obsługi pacjentów, personelu i władz szpitala. Mogłoby się wydawać, że ich oczekiwania są różne, wciąż są objęte komponentami szpitalnego systemu informacyjnego. Jakość i bezpieczeństwo nadal pozostają głównymi kryteriami branży medycznej. Znana jest również z ciągłych i szybkich zmian mających na celu poprawę efektywności usług medycznych i zadowolenia pacjentów.
Zarządzanie szpitalem bardzo się zmieniło w ciągu ostatnich dziesięcioleci.
Wiedza biznesowa, nowoczesne technologie, połączone urządzenia, aplikacje mobilne i wiedza na temat opieki zdrowotnej to kluczowe elementy dla wdrożenia projektu systemu zarządzania szpitalem. Wzrosła liczba świadczeniodawców, a pacjenci mają szeroki wybór lekarzy specjalistów. Interakcje między szpitalem a pacjentem można uprościć dla wygody obu stron. Każda instytucja ma możliwość stworzenia efektywnego, przejrzystego i szybkiego modelu opieki zdrowotnej.
W zależności od funkcji oprogramowania systemu zarządzania szpitalem może on obsługiwać wiele zadań. Pomaga nakreślić i wdrożyć polityki, zagwarantować komunikację i koordynację między pracownikami, automatyzować rutynowe zadania, projektować przepływy pracy zorientowane na pacjenta, reklamować usługi, zarządzać zasobami ludzkimi i finansowymi oraz zapewniać nieprzerwany łańcuch dostaw.
Komponenty szpitalnego systemu informatycznego można dobierać i łączyć w ogólny system, który spełnia potrzeby i normy branży medycznej oraz standardy jakości. Jednym z głównych wymagań systemu zarządzania kliniką jest bezpieczeństwo. Cała dokumentacja medyczna musi być chroniona i dostępna tylko dla uprawnionych użytkowników. Wygodne i informacyjne interfejsy powinny odpowiadać ich rolom i obowiązkom w celu ochrony poufnych danych.
Ponieważ celem szpitalnego systemu informatycznego jest uporządkowanie niezbędnych, precyzyjnych i odpowiednich danych, szpitale powinny zapewnić działanie systemu i mieć do nich dostęp w każdej chwili. System zarządzania szpitalem online i rozwiązania desktopowe (on-premise) to możliwe opcje świadczeniodawców. Może to być unikalny system dla danej instytucji, sieci przychodni, szpitali państwowych czy nawet międzynarodowych organizacji medycznych. Zwykle zaczyna się od podstawowej wersji, którą można skalować.
ZALETY SYSTEMU ZARZĄDZANIA SZPITALEM
Wdrożenie projektu systemu zarządzania szpitalem zapewnia placówce różne korzyści, które poprawiają jakość i efektywność obsługi. Jak wspomniano powyżej, jest on tworzony dla trzech grup użytkowników: pacjentów, personelu szpitalnego i kadry zarządzającej oraz podmiotów trzecich, takich jak dostawcy leków i firmy ubezpieczeniowe. Interakcja między nimi przekazuje ogólną wydajność.
Korzyści, jakie otrzymuje pewna grupa użytkowników, pozytywnie wpływają również na pracę pozostałych. Współpraca i komunikacja to tutaj podstawowe wymagania. Aby utworzyć listę funkcji systemu zarządzania szpitalem, musisz określić swoje priorytety, wybierając korzyści, które są wcześniejsze dla Twojego przypadku.
Ulepszone procesy
Jedną z głównych korzyści jest automatyzacja. Pomaga zoptymalizować wrażenia użytkownika. Specjaliści medyczni, pacjenci i władze szpitala mogą wchodzić w interakcje online, umawiać się na wizyty i wymieniać informacje.
Cyfrowa dokumentacja medyczna
Baza danych szpitala zawiera wszystkie niezbędne dane pacjenta. Do historii choroby, wyników badań, przepisanego leczenia lekarze mają szybki dostęp w celu postawienia trafnej diagnozy i monitorowania stanu zdrowia pacjenta. Pozwala na mniejsze ryzyko pomyłek.
Interakcja personelu
Niezbędne jest zaangażowanie wszystkich pracowników w celu lepszej koordynacji i pracy zespołowej. Nie muszą składać specjalnych próśb i długo czekać na odpowiedź. Każdy specjalista będzie odpowiedzialny za określony etap procesu i jednym kliknięciem może dzielić się wynikami ze współpracownikami.
Zarządzanie obiektem
Władze szpitali są w stanie zarządzać dostępnymi zasobami, analizować pracę personelu, skracać przestoje sprzętu, optymalizować łańcuch dostaw itp. Innym faktem, o którym warto wspomnieć, jest to, że personel szpitalny zajmuje się danymi cyfrowymi zamiast niekończącą się papierkową robotą.
Kontrola finansowa i planowanie podatkowe
Kierownictwo ma możliwość monitorowania różnych operacji finansowych, w tym wydatków, zysków s i straty, płacenie rachunków i podatków, rozliczanie w przychodniach i ambulatoriach. Świadomość finansowa pomaga dość przejrzyście przeanalizować perspektywy biznesowe i iść we właściwym kierunku.
Strategia rynkowa
Ze względu na wysoką konkurencyjność rynkową branża medyczna jest również otwarta na wszelkie innowacje, które umożliwiają komunikację między pacjentami, lekarzami, dostawcami i dostawcami usług marketingowych. szpitale kliniczne w Chorwacji
Rozpatrywanie roszczeń ubezpieczeniowych
Integracja z usługami ubezpieczenia zdrowotnego poprawia doświadczenie pacjentów i przynosi korzyści placówce. Pozwala być innowacyjnym i pomaga zarówno pacjentowi, jak i szpitalowi skutecznie radzić sobie z wieloma aspektami procesu ubezpieczeniowego.
Mniej czasochłonne
Ponieważ usługi i interakcje są ulepszane na wszystkie możliwe sposoby, wszystko jest planowane z większą precyzją. Oszczędza czas wszystkich użytkowników systemu i dostarcza im aktualnych informacji.
Samoobsługa pacjenta
Pacjenci mają własne konta systemowe, na których można wykonać listę różnych czynności. Są w stanie złożyć wniosek online lub dokonać rezerwacji, otrzymać wyniki badań, skorzystać z konsultacji lekarzy specjalistów i wiele innych.
Recenzje
Na razie nie ma opinii o produkcie.