Pielęgnacja serca, którą musisz mieć!

Kategoria:

Opis

Naprężenie. Czy wiesz, że lęk i stres powodują głębokie uszkodzenie mięśnia sercowego? Badania dowodzą, że ataki lękowe przyspieszają bicie serca i powodują zwężenie naczyń. Jak również zwiększyć od dwóch do pięciu razy ryzyko zawału serca lub udaru mózgu (wypadek naczyniowy mózgu).

Zwężenie naczyń to skurcz naczyń krwionośnych. Oznacza to, że jest to proces, który powoduje zmniejszenie średnicy naczyń krwionośnych.Ponadto stres uwalnia wysoki poziom kortyzolu – hormonu, który bezpośrednio wpływa na poziom cholesterolu i nadciśnienia.Więc obniż poziom lęku i stresu. Poszukaj alternatyw, które sprawią, że poczujesz się dobrze. Na przykład dobre spanie, odpoczynek, ćwiczenia fizyczne, terapia, wygospodarowanie czasu na wypoczynek i ćwiczenia relaksacyjne.

wady

Walka z uzależnieniami jest również niezbędną praktyką dbania o serce. W końcu uzależnienia prowadzą nas do ekscesów i rzeczy, na które nie mamy kontroli. I jak to się mówi „w nadmiarze jest źle”.Cóż, więc pracuj nad porzuceniem nałogów. Czy to uzależnienia od papierosów, alkoholu, cukru, jedzenia czy pracy. Każdy nałóg ma bezpośredni lub pośredni związek ze zdrowiem serca i aby było zawsze zdrowe, lepiej jest porzucić nałogi.

Sól. Powszechnie znana sól kuchenna to chlorek sodu. Złożony z dwóch minerałów (sodu i chloru) sód ma fundamentalne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Dzieje się tak, ponieważ odpowiada za równoważenie ilości płynu wewnątrz i na zewnątrz komórek.Jednak w nadmiarze sód powoduje zaburzenia równowagi, gromadząc większą objętość płynu w naczyniach krwionośnych. To podnosi ciśnienie krwi, obciążając serce i nerki.

Dla jasności wyobraź sobie, że twoje naczynia krwionośne (tętnice i żyły) są jak wąż na podwórku. Im bardziej odkręcisz kran, tym więcej wody wypłynie i… tym wyższe ciśnienie w tym wężu.

Zasadniczo to, co dzieje się z naszym ciałem.

Dlatego nadmiar soli jest wielkim złoczyńcą dla zdrowia.Tak więc znacznie ogranicz spożycie soli, aby zapobiec chorobom układu krążenia! Ale pamiętaj, aby go spożywać, w końcu nawet sól ma dobroczynny wpływ na ludzki organizm.Aby to zrobić, staraj się jeść mniej przetworzone, konserwy, mięso i produkty mleczne. Z drugiej strony inwestuj w naturalną i świeżą żywność.

Pokarmy tłuste bezpośrednio wpływają na funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego. Dzieje się tak, ponieważ tworzą blaszki tłuszczowe na ściankach naczyń krwionośnych, które utrudniają przepływ i krążenie krwi w organizmie.

Te blaszki tłuszczowe są jednym z rodzajów cholesterolu (LDL – znanego jako zły cholesterol) i oprócz utrudniania krążenia krwi, mogą zapobiegać jego przechodzeniu. Kiedy krew nie może krążyć, oznacza to, że naczynie krwionośne jest zatkane – co może prowadzić do dusznicy bolesnej, a nawet zawału serca.

Dlatego zaleca się ograniczenie spożycia pokarmów bogatych w tłuszcze nasycone i zwiększenie ilości pokarmów zwiększających poziom HDL – „dobrego” cholesterolu.HDL pomaga usunąć blaszki tłuszczowe, które gromadzą się w naczyniach krwionośnych. Dlatego jest to świetny wybór, aby zainwestować w dietę bogatą w błonnik, owoce, warzywa, warzywa, chude mięso oraz tłuszcze jedno- i/lub wielonasycone.

Nadwaga obciąża serce i układ krążenia.

Dzieje się tak dlatego, że im większa waga, tym większy wysiłek serca w pompowaniu krwi do całego ciała. W końcu, aby wszystko działało dobrze, serce będzie musiało bić szybciej i mocniej niż normalnie. W rezultacie osoby z nadwagą są o około 50% bardziej narażone na choroby serca. Ćwiczenia fizyczne. Ćwiczenia fizyczne to świetny sposób na utrzymanie zdrowych nawyków. Dzieje się tak dlatego, że oprócz wszystkich korzyści, o których tutaj omówimy, ćwiczenia fizyczne mają ogromny wpływ na obniżenie poziomu stresu.

A to dlatego, że ćwiczenia fizyczne uwalniają jeden z hormonów szczęścia – endorfinę! Uśmierza ból, pomaga w relaksacji i poprawia samopoczucie. Z tego powodu na przykład spacery, oprócz tego, że robią wiele dobrego dla układu sercowo-oddechowego, pomagają również zrelaksować umysł.Udowodniono również, że aktywność fizyczna pomaga w redukcji i kontroli wagi, a także w kontrolowaniu ciśnienia krwi i poziomu glukozy we krwi.

Ale nie rób nic bez zalecenia lekarza kardiologa! W końcu ćwiczenie ciężej niż możesz również obciążać serce.

  • Zdrowe odżywianie
  • Zdrowa dieta połączona z ćwiczeniami fizycznymi chroni Twoje serce!
  • Może to zabrzmieć banalnie, ale niektóre banały są prawdziwe.

Oprócz zmniejszenia spożycia żywnościszkodliwe dla zdrowia, inwestuj w żywność, która jest dla Ciebie dobra. Zwiększ spożycie warzyw, roślin strączkowych i owoców. Skorzystaj z okazji i wybierz pokarmy bogate w Omega 3 i błonnik. Zawsze preferuj pokarmy z węglowodanami złożonymi – starając się unikać w jak największym stopniu pochodnych białej mąki – oraz z wielonasyconymi tłuszczami.

witamina D

Czy wiesz, że największym źródłem wchłaniania witaminy D jest ekspozycja na światło słoneczne? Ciesz się słońcem, ale nie poparz się! W końcu wystarczy około 15 minut dziennej ekspozycji.Jednak witaminę D można również znaleźć w niektórych produktach spożywczych, takich jak tłuste ryby, olej z wątroby dorsza, wątroba wołowa, żółtka jaj i mleko krowie. Przeczytaj więcej na http://dlalejdis.pl/artykuly/porady-dotyczace-dbania-o-zdrowie

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Pielęgnacja serca, którą musisz mieć!”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.